Internetowy rejestr adwokatów i aplikantów adwokackich

Rejestr umożliwia sprawdzenie czym zajmuje się dany adwokat i czy faktycznie ma prawo wykonywania zawodu. Baza zawiera informacje na temat wszystkich członków Palestry i jest aktualizowana w cyklach miesięcznych. Serwis umożliwia wystawianie ocen i komenatrzy adwokatom.

Dariusz Piotr Nowakowski

Profil
Status Adwokat czynny zawodowo
Ranking
Miejsce wykonywania zawodu Kancelaria Adwokacka Dariusz Nowakowski

ul. Kleczkowska 50 lok. 13
50-227 Wrocław
tel. 71-324-16-53, 0601-583-233
fax 71-324-16-53

Nr legitymacji
Data wpisu 2007-07-26
E-mail d.nowakowski@ps.com.pl
Strona WWW
Preferowana praktyka
  • prawo gospodarcze i handlowe
  • prawo karne i postępowanie karne
  • prawo karne-skarbowe
  • prawo rodzinne i opiekuńcze
  • rozwody
Izba adwokacka Izba Adwokacka we Wrocławiu

ul. Sądowa 4
50-046 Wrocław
tel. 71 347 13 01
fax 71 343 67 28
ora.wroclaw@adwokatura.pl

Komentarze
DANUTA LUCZYK-WITEK
2014-01-07
.
DANUTA LUCZYK-WITEK
2014-01-13
goraco polecam
Bahaa
2015-03-19
wątpienia jesteś inteligentny, dlgaeto od dawna zachodzę w głowę dlaczego twoją pierwszą spontaniczną reakcją jest znalezienie usprawiedliwienia do ingerencji aparatu administracyjnego w jakaś sprawę. Ech, nie. To jakiś Twf3j błąd poznawczy. Moją pierwszą reakcją jest prf3ba zrozumienia problemu. Nie napisałem tego, ale nie mam wyrobionego zdania w kwestii licencji dla taksf3wek, poza tym, że kwestia powinna leżeć w gestii władz lokalnych (to czy i ewentualnie jak regulować). Dlatego moją pierwszą reakcją na krzykliwe komentarze ekspertf3w od biurw było zadanie sobie pytania: ciekawe, gdzie nie ma regulacji? Dlatego sprawdziłem Singapur.Nawet pomimo tego, że JAK’o KONSUMENT NA TYM TRACISZ – np. płacisz drożej za taksf3wki, dłużej na nie czekasz…Sugerujesz, że na każdym licencjonowaniu tracę, na każdej regulacji tracę? Jak nie, to czytając mojego bloga, powinieneś trafić na fragment o tym, że popieram regulacje tylko jeśli zwiększa konkurencję na rynku (na przykład zmniejsza asymetrię informacji to mf3j ‚konik'). Absolutnie nie widzę powodu administracyjnego ograniczenia liczby taksf3wek.Uprzedzając odpowiedź: nie oznacza to że nie jestem za jakąś formą licencjonowania – w końcu nie chce być wożony przez kryminalistf3w ze sfałszowanymi licznikami…W tym rzecz. Dlatego ja zadałem sobie pytanie: czy mieszkańcy wszystkich większych miast na świecie są tak ‚durni', że pozwalają biurwom paść się na licencjonowaniu rynku Taxi kosztem ich samych, konsumentf3w? Czy może konsumenci korzystają na jakiejś formie regulacji.@ Żużelale jaki jest sens licencjonowania zawodu taksf3wkarza?Wyślij email z zapytaniem do Urzędu Transportu Lądowego Singapuru.
Dodaj komentarz
* Nazwisko i imię:
* Komentarz:
* Ocena: